Hoelang blijft een zelfbruiningscreme van bv Dove zitten?

Heb een fles Dove zelfbruiningscreme keertje gekregen, maar nou weet ik niet meer hoe lang de kleur op je huid blijft na een paar dagen gebruik ervan? Weet wel dat ik toen elke keer na gebruik mn handen niet goed had gewassen dus had bruine vlekken tussen mn vingers :D

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Selftan hecht zich aan de dode huidcellen op je huid. Daarom moet je eerst goed scrubben, zodat die laag het meest gelijkmatig is.
Als je de lotion een paar dagen achterelkaar aanbrengt, zal 'ie ongeveer 5 dagen mooi en gelijkmatig blijven zitten, dat is mijn ervaring. Daarna kun je het best weer scrubben en pas een nieuwe laag aanbrengen als de oude eraf is ivm vlekken.