Wat kan deze rode uitslag zijn?

De laatste tijd heb ik steeds vaker allemaal bultjes op mijn armen (zie afbeelding). Wat zou dit eventueel kunnen zijn? Het is niet verbrand oid

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb dit ook op mijn arm. Bij mij is het een kwestie van een astma of last van je lucht wegen. Is dat bij jouw bekend dat je zoiets hebt?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jeukt het ook? Het zou eventueel ook een allergie op wasmiddel of wasverzachter kunnen zijn?

Antwoorden (1)

Niet verbrand, maar toch kan de zon er de oorzaak van zijn. Het is een tijd herfstig weer geweest, en nu is de zon weer een aantal dagen best fel warm. En daar kan jouw huid allergisch op reageren. Dan heb je zonne-allergie.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb dit ook op mijn arm. Bij mij is het een kwestie van een astma of last van je lucht wegen. Is dat bij jouw bekend dat je zoiets hebt?