Wat moet ik doen met mij 2de gaatje?

Meer dan 2 maanden geleden heb ik een 2de gaatje in mijn oorlel laten zetten. Ik heb het elke dag goed ontsmet en er af en toe mee gedraaid. Ik had er geen last meer van dus besloot ik na 6 weken de oorbel eens uit te doen. Toen merkte ik op dat ik nog geen andere oorbel had die ik erin wou steken dus wou ik de schietoorbel er terug doorsteken. Dit was heel moeilijk en mijn oor zwol meteen op. Gelukkig heb ik het er terug doorgekregen. En daarna weer goed ontsmet. Nu zijn we dus nog eens een paar weken verder en wou ik het nog eens proberen. Toen ik de oorbel eruit haalde kwam er precies een haar uit met allemaal korstjes en bloed aan. Hiervan had ik niks gemerkt toen de oorbel erin zat. Ik heb mijn oor toen ontsmet en de oorbel ook en probeerde hem er terug door te steken. Weeral was dit moeilijk en deed het pijn. Gelukkig wel minder dan de 1ste keer. Zodra de oorbel er weer inzit heb ik er geen last van. Heeft iemand dit al eens meegemaakt? En wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (1)

Je kunt de schietoorbel het beste 6 tot 8 weken laten zitten dan pas blijft het gaatje goed open staan.En anders zou je het nog eens na kunnen vragen bij de gene die dit gedaan heeft.Die kan je het beste een antwoord geven.