Hoe krijg ik hetzelfde baard (effect) als deze jongen op de foto?

Ik zou graag hetzelfde baard willen. Hoe doe ik dit?
Iemand tips?

Dankje.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Die jongen heeft weinig baardgroei, als in weinig haren per cm2.
Verder is dit qua lengte 3 a 7 dagen laten groeien. Daarna bijhouden met een baardtrimmer of tondeuse.

Heb je minder haren per cm2 dan wordt het lastig, wachten op meer baardgroei kan jaren duren.
Heb je meer haren, dan wordt het pijnlijk: uitdunnen, dus 1 voor 1 een deel van de haren uittrekken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke, begrepen. Een baardtrimmer bij de hand houden!
Ik kan me niet voorstellen dat ik stukjes van mijn eigen baard aftrek. . Op welke manier moet ik dit dan doen? Met een pincet? Weet je wel hoe verschrikkelijk pijnlijk dit is? :) Ik heb een snelle baardgroei en veel haren kort bij elkaar, dus dat wordt dat uitdunnen, zeg je?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan ik me ook trimmen met een 'Braun 5 5070cc'? Die heb ik onlangs via het internet besteld. Ik kan de bestelling nog steeds annuleren. Er zit wel een precisietrimmer bij, maar of het ook een gewone trimmer is weet ik niet. Zie link aub: http://www.bol.com/nl/p/braun-series-5-5070-scheerapparaat/9200000008841989/?country=BE
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Uitdunnen zou ik ook niet doen, maar vrouwen doen het ook met snor, wenkbrauwen, benen enzovoorts. Om het netjes te houden heb je een scheerapparaat en een baardtrimmer nodig.
De trimmer om het op de lengte te houden die je wilt,
het schaarapparaat om een deel van je wang en nek kaal te houden. Die braun 5.. heeft een trimmer, maar die is alleen om bijvoorbeeld bakkebaarden strak te krijgen.
Ik heb een braun 7630 die denk ik vergelijkbaar is wat dat betreft.
Daarnaast er een baardtrimmer bij,
zoiets:
http://www.bol.com/nl/p/philips-qt4022-32-baardtrimmer/9000000011300787/
(die van mij wordt niet meer verkocht)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
voor de zekerheid:
Met uitdunnen (uittrekken dus) zou je wel eens last van ingegroeide haren en/of pukkels kunnen krijgen.
Het is dus mijn advies om dat niet te doen, maar ik weet niet hoe graag je dit effect wilt hebben. Met veel haren krijg je eerder zoiets als op de 0,4mm foto, vind ik ook mooier. Kan ook iets langer natuurlijk.
http://www.philips-tienda.es/store/catalog/perf.-faciales-y-sets-arreglo-personal/barberos/product%3ABT9290_32_ES_SHOPPUB/productdetail/BT9290_32_ES_SHOPPUB/ES/es
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je hulp! ;)