Waar kan je dit gezichtsmasker kopen (Acne killer)?

Waar kan je dit kopen behalve in hun webshop en werkt het?

http://luxstyle.nl/5-acne-killer-127.php?ref=fb-69

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Of het werkt voor jou, is nooit van te voren te zeggen. Acne is bij iedereen anders, en niet iedereen reageert goed op hetzelfde product. Je kunt het proberen, maar hou er wel rekening mee dat 'wondermiddeltjes uit Amerika' vaak slechts tijdelijk en oppervlakkig werken. Ook kun je je huid beschadigen met ondeskundige behandeling.

Wil je een beter en deskundig advies over een zorgproduct voor acne, ga dan eens naar een schoonheidsspecialist of naar je huisarts.