Step 1
Trim your hair one last time before beginning to grow your hair out. This haircut will help to stimulate scalp growth and promote follicle health.

Step 2
Care for your hair while growing it out. Moisturizing the scalp is important during the growth process as it helps keep hair from breaking and splitting.

Step 3
Attain a wide toothed comb or pick to comb through the hair during growth to prevent breakage. Smaller combs break hair follicles and impede healthy strands from flourishing.

Step 4
Let your hair grow for approximately 5 to 6 months, depending on your hair-growth pattern. Some people may take less time, some longer. Various supplements are available to supposedly speed growth, but the best medicine is simply scalp stimulation and time.

Step 5
Trim your afro to ensure growth is even on each side. Continue to moisturize and using your wide tooth pick to manage your hair. You may go to a stylist to have them help you shape your afro so that it remains neat and even.

Step 6
Enjoy your afro...you've worked for it. Maintaining it should be easy, given the new skills you've acquired in hair care.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
220 volt?
Zal wel min duimpjes worden maar ik kon het niet laten!

Ga gewoon naar een goede kapper en laat je goed voorlichten Niet ieder haar is geschikt voor zo'n soort kapsel.
Dus NIET zelf expirimenteren met allerlei soort, vlechttechnieken, krulspelden en nog meer van dat soort dingen!
Laat dit door een professional doen. er zijn diverse kappers die gespecialiseerd zijn, dus ff googlen.
P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
220 volt zal niet helpen,het is de stroomsterkte,die bepalend is,niet het voltage!Maar ik zou het op die manier niet proberen. De manier die beemertje 83 toont,lijkt mij ook het beste.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je gewoon haar hebt, begin maar eens met touperen. plukken haar op en neer kammen onder het liedje Don`t stop till you get enough van Michael Jackson. ;-)