Waarom wordt het afgeraden je haren te verven of te stijlen als je haarspray in je haar hebt zitten???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Haar
10.2K

Antwoorden (4)

Haarspray moet je na het verven of stijlen doen.
Er zit een stof in haarspray dat ervoor zorgt dat als je haarspray spuit en gaat stijlen ofs dat je haar sneller verbrand en doodgaat. Vooral de puntjes. Je haar is dan helemaal verpest..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haarspray voor het verfen is niey erg maar voor het stijlen is niet goed omdat je het dan in het haar brand dus Zeker niet aan te raden! Je moet wel olie in je haar doen voor het stijlen anders verbrand je het haar!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op pakjes haa verf staat altijd dat je het op gewassen haar aan moet brengen, mij is echter verteld dat je het beter niet eerst kunt wassen omdat je hoofdhuid dan geen berschermlaagje meer heeft.. Wat is nou waar dan??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om een succesvol, gelijkmatig kleurproces te verzekeren moet je steeds starten met zuiver, droog haar. Het haar moet gewassen zijn – vrij van product en overdadige oliën die kunnen verhinderen dat de kleurformule binnendringt en die ervoor zorgen dat de kleur ongelijkmatig verdeeld wordt. Het haar moet droog zijn zodat je duidelijk kunt zien welke delen van het haar reeds gekleurd zijn en ook kunt vermijden dat je met “gaten” eindigt op het einde.

Bron: kapsel.net