Hoe kan ik thuis mijn haren ontkleuren?

Ik heb van nature blond haar en heb het zwart geverd.
nu wil ik mn haar felrood maken.
De zwarte verf houd trouwen 28 wasbeurten.
Ik wil het rood het liefdst zo snel mogelijk dus ging ik er gewoon mee over het zwart heen.
Nu is alleen mn uitgroei rood(opzich ziet het er wel leuk uit, maar het is niet wat ik wil xD)
Nu dacht ik:
Zal ik het thuis ontkleuren?
mensen zeggen dat je het beter bij de kapper kunt doen, maar dat heeft tog gewoon hetzelfde effect?!
of weten jullie nog een andere manier om de kleur er snel uit te krijgen?

groetjes,
ZwartHarigMeisje.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Haar
9.2K

Antwoorden (5)

je hebt je haar nu twee maal geverfd, wil het ontkleuren, en dan nogmaals verven?
met een beetje pech zit je straks met een groen bosje stro op je hoofd.
ik zou zeker niet zelf gaan experimenteren, maar naar een goede kapper gaan.
13 jaar geleden
Ontkleuren is best heel erg moeilijk omdat het natuurlijk allemaal wel gelijk moet worden. Als het allemaal niet gelijk is en je gooit er weer rood overheen kan je allemaal verschillende kleuren rood verwachten. Wat misschien ook wel weer heel mooi kan zijn. Ontkleuren zal de enige mannier zijn als je het graag rood wilt.

Nou succes en als ik in jouw plaats zou zitten zou ik naar de kapper gaan om het te laten ontkleuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zou je haar meerdere keren kunnen wassen met head en shoulders shampoo, en dan de gewone shampoo ervan, deze trektsnel de kleur uit geverfd haar...
mocht je toch sneller willen, dan moet je echt naar de kapper, ontkleuren is niet makkelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ontkleuren is niet makkelijk en ik ben zelf kapper van beroep, ik heb een paar keer mensen naar binnen zen lopen die hun haar eerst groen hadden toen weer blond, toen hadden ze weer zwart en ga zo maar door. je haar zo vaak verven is niet zo voor je haar. je haar wordt daaroor sneller grijs en daar wordt je gek van! geloof mij maar. ik begon me verven op mijn 16de. ik ben nu 35 en ik moet elke 2 a 3 weken mijn haar verven! ik wordt hier gek van! als ik het terug kon draaien zou ik dit echt niet doen, mischien eens in de 1 jaar voor wat verandering, maar niet meer! maar als antwoord opje vraag: toen ik nog geen kapper was, ontkleurde ik mijn haar altijd zef. dit deed ik echter niet goed, en pas toenik naar de kapper ging leerde ik hoe het moest, je moet gewoon vragen of ze precies kunnen uitleggen wat ze aan het doen zijn, dan kun je dit, als je het nog een keer wilt doen, herhalen thuis. alvast veel succes.!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens je profiel ben je 22... ???
Egen ervaring: toen ik dacht dat ik mijn donkerbruin geverfd haar wel even zelf te ontkleuren, zag ik er vervolgens uit als Bassie: oranje. Dat is nog niet zo erg als je her vervolgens rood wilt verven, maar helaas was mijn haar ook net zo pluizig en dood als van Bassie.

Doe jezelf dus een lol en ga naar een goede kapper.