Wat te doen tegen hard haar zonder een speciale shampoo of conditioner te gebruiken?

Ik gebruik na elke wasbeurt mijn haardroger anders wordt het krullerig.
En ik laat het ook uitdunnen mijn haar, toch blijft het 'hard'.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.4K

Het beste antwoord

Het is mij niet geheel duidelijk wat precies het probleem is. Maar ik kan misschien wel wat tips geven.Als je je haar wast doe dan alleen je hoofdhuid wassen. Echt niet de rest van je haar dit is niet nodig. Gebruik een cremespoeling na je shampoo. Ik zou dit alleen onder in je haar doen en je hoofdhuid met rust laten ( anders word het vlug vet ) verder kun je er voor kiezen om een cremespoeling met siliconen te gebruiken die sluiten je haar wel een beetje af maar dit kan echt geen kwaad je haar is tenslotte toch al dood. Dan word het echt lekker zacht. Ik persoonlijk gebruik dit niet omdat het dan bij mij helemaal als een pudding in zakt. En een fohn maakt je haar wel erg pluizig dus eigenlijk snap ik niet dat je daar voor kiest. Als je krullen hebt zou ik of ze stijlen met een stijltang of ze alleen borstelen als ze nat zijn en ze zo laten drogen. Als je haar wat een slag of een krul heeft en je borstelt het wanneer het droog is word het een pluizenbol. Ik spreek uit ervaring ; ) sorry dat het zo lang verhaal is maar kon het niet korten opschrijven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is een crèmespoeling dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
o sorry dat is het zelfde als een conditioner. Maar schrijft makkelijker. En is een bekender woord. Maar was in mijn hele verhaal even vergeten dat je dat niet wou gebruiken. Al is het me niet geheel duidelijk waarom niet?

Andere antwoorden (1)

Een zeer probaat middel om zacht haar te krijgen zonder de dure producten is dit te wassen met regenwater.