wat is de beste manier om je bikinilijn netjes te houden?

Wat is de meest huidvriendelijke manier om je bikinilijn netjes te houden/ te maken? laserepilatie is vrij prijzig, harsen pijnlijk, scheren irriteert, epileren erg intensief. Zijn er nog prettige alternatieven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Je sluit ze min of meer uit, maar harsen en scheren went echtwel. Dagelijks scheren.....hoeft niet secuur en met veel druk en na twee weken heb je geen jeuk meer. Maar bent wel verzorgd. Tenminste zo heb ik het ervaren.

'Prettige' manieren bestaan niet echt. Ze zijn of peperduur, pijnlijk, of jeuken in het begin heel erg. Maar het went wél.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tip: neem goede (merk) messen. Goedkope wegwerpmesjes irriteren bij mij veeeel meer dan gilette fusion power, of wilkinson sword.
Uiteraard gebruiken dames de damesversie, maar het is het prijsverschil waard.
Gebruik een goede scheergel, dat beschermt je huid ook nog eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die damesversies zijn nergens goed voor, maar inderdaad: duurdere mesjes scheren echt beter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal mee eens. Heb ik aan den lijve ondervonden ;)

Andere antwoorden (1)

ontharingscreme...best goed ..!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
zorg wel dat je een speciale ontharingscrème voor die regio haalt, crème voor de benen is te agressief.