Wat kan ik doen tegen nagels met 2 lagen?

Ik wil graag mijn nagels lang laten groeien. Aan 1 hand lukt dat ook goed, maar bij mijn andere hand niet. Daar groeien 2 of meer lagen nagels over elkaar heen. Ik heb van alls geprobeerd, nagelhardener, op tijd vijlen enzo. Maar ik kom er niet vanaf. Wie weet raad?

Toegevoegd na 21 uur:
Bedankt voor alle reacties, ik ga het proberen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Je nagels in topconditie krijgen is een sport....zelf je voeding heeft hier invloed op. Vitamine D en C zouden erg goed zijn voor sterke nagels. Ook heb je flesjes 'lak' die een vitaminenboost zouden zijn voor je nagels. Je hebt deze van verschillende merken en je kunt ze gewoon bij elke drogist kopen. Wat ik je ook wil aanraden is om niet een gewone, maar een glasvijl te gebruiken. Dit is echt beter voor je nagels en je houdt er zeker minder haakjes aan over in een kortere tijd, mijn nagels groeien nu sneller en mooier dan voorheen. Succrs

Ik had ook van die laagjes Na speuren kwam ik op de goedkope oplossing Dagelijks smeer ik nu mijn nagels en nagelriemen in met olijfolie en laat dit er 10 min opzitten en spoel het dan met louw water weg Nu geen last van laagjes meer 1x per week vijl ik mijn nagels met een kartonnen vijl Mijn nagels groeien nu ook sneller Probeer het eens uit wie weet helpt het bij jou ook

Nagelolie, 1x per week een badje met bijv. douchegel, daarna insmeren met olie, afspoelen. Nagelverharder gebruiken, bijvijlen met een glasvijl. Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100