Ha, ik zag net je andere vraag 'hoe bevalt microdermabrasie?' en ik besloot niet te antwoorden omdat ik een diamond peeling heb gehad!
Er is zeker een verschil; namelijk dat microdermabrasie wordt uitgevoerd met een peeling product (chemisch (op basis van enzymen) en/of mechanisch (op basis van korrels)) en de diamond peeling met een 'zuigertje', een serum en de diamanten kop.

Bij microdermabrasie, door de schoonheidsspecialiste, wordt de bovenste huidlaag eraf gehaald, waardoor je flink rood kunt worden. Ook is je huid erg gevoelig daarna.
Ik vond de diamond peeling zachter voor mijn huid, minder intensief. Deze doe je vaak in een kuur ook he, eens in de twee of drie weken, acht tot tien (?) keer. De serums die gebruikt worden beinvloeden het eindresultaat, je hebt dus meer mogelijkheden.