Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je met geitenmelk tattoos verwijderen?

Ik heb op internet gelezen dat je door middel van geitenmelk te smeren tattoos kan verwijderen ook hoorde ik iemand er over vertellen,Het lijkt me een fabel maar zeg nooit nooit...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

ik heb er nog nooit van gehoord .
ken alleen operatief of met laseren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet waar je dat vandaan hebt, lijkt me echt een fabeltje, of iets dat nauwelijks effect sorteert. Met bijv. laseren kun je een tattoo wel verwijderen, al is dat kostbaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geitenmelk kan niet zo diep in de huid doordringen waar de tattoo zit dus kan de melk de tattoo ook niet verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat kan onmogelijk. De tatoeage-inkt is namelijk ónder de huid ingebracht. Je kunt smeren wat je wilt, maar het haalt niets uit. De enige manier om tatoeages te verwijderen is chirurgisch: het hele stuk(je) huid moet weggehaald worden en vervolgens kan er nieuwe huid op groeien. Een pijnlijk en langdurig proces.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Nee, dat lukt echt van geen kant, geitenmelk bevat echt geen ingrediënten die iets wat zich IN de huid bevindt, verwijdert.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het lijkt me een fabel
je huid heeft meerdere lagen
1.opperhuid
2. lederhuid
3. onderhuids bindweefsel

de opperhuid is de bovenste laag die steeds vernieuwd daaronder zit de lederhuid endaar word je tattoo in gezet. ik denk niet dat geitenmelk hierbij zou kunnen komen.

hoop dat dit helpt:)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien dat dit gaat over henna-tatoes :) Zoals ieder ander hier al zegt: het is onmogelijk met geitenmelk. Probeer het anders bij iemand uit ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding