Ja, dan wordt je haar eerst ontkleurd en vervolgens wordt je haar voorgepigmenteerd en dan wordt de gewenste kleur blond erop gezet. Het voorpigmenteren is soms niet nodig. Dit is wel een enorme aanslag op je haar, verzorg het dus goed na het ontkleuren en blond verven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja zeker het is altijd mogelijk ikzelf heb het ook gedaan
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De kapper kan je haar van bruin naar blond verven. Hiervoor gebruikt zij een bleekmiddel om je haar lichter te maken. Ik zelf heb dit ook gedaan.