Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik scheer al ongeveer een jaar mijn monobrow (doorlopende wenkbrauw), kan ik dit permanent weghalen?

Ik scheer al sinds vorig jaar zomer mijn monobrow, deze was heel erg en ik wou ervan af dus besloot hem af te scheren. Dit was een slechte beslissing want dit ziet er nu heel slecht uit elke dag omdat ik het elke ochtend moet scheren en hier dus scheerbranden van krijg. Is het mogelijk om deze haartjes voor eens en voor altijd weg te halen? Ik zie graag een antwoord tegemoet!

een jaar geleden
in: Haar
2.2K
Ritsuka
een jaar geleden
Epileren werkt langer, dat hoef je niet elke dag te doen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De veiligste en meest effectieve manier om ongewenst haar - zoals bij een samengegroeide wenkbrauw - te verwijderen is door middel van elektrolyse. Dan worden er elektrodes aangebracht in de haarzakjes van de wenkbrauwharen die je kwijt wilt. Daar wordt een kleine elektrische shock op gegeven waardoor die haarzakjes beschadigd raken en de haren niet meer terug kunnen groeien.
(Lees meer...)
een jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding