Kan sudocreme als dagcreme worden gebruikt?

Op internet lees ik dat sudocreme acné kan verminderen, ik gebruik het nu 2 dagen en mijn gezicht is al veel egaler.. Is dit goed voor mijn huid of is het goed voor even?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (1)

Sudocreme kun je gerust dagelijks op je gezicht smeren, maar het is te vet om als dagcreme, je houdt er een witte waas van in je gezicht, te gebruiken. Er zitten geen agressieve stoffen in. Prima creme tegen acne.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ivana
10 jaar geleden
Je haalt me de woorden uit de mond ;)
Plus dus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt Ivana, Sudocreme is een geweldig product, dat helpt bij bijna alle huidproblemen.