Wat is de koelste ijs-eau-de-cologne? En kun je hem ook zelf maken, of sterker maken?

Vroeger kon je ijs-eau-de-cologne nog overal kopen, ook bij het Kruidvat e.d. Nu is het steeds moeilijker te krijgen, nog wel via het internet. Welk merk is dan het koelste, en ik heb mentholkristalletjes, die wel in de vloeistof goed oplossen, maar ik heb er geen idee van hoe veel ik erin moet doen.

En is die in het buitenland nog wel makkelijker te verkrijgen, en zoja, wélk buitenland? ;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.2K

Het beste antwoord

Ice Eau de Cologne van 4711 is de koelste, 100 ml voor 16,49 Euro, is online te koop op http://www.deonlinedrogist.nl/4711-cologne-splash-100ml-p-10560.html?utm_campaign=vergelijk&utm_medium=site&utm_source=affiliate

Toegevoegd na 3 minuten:
Of je hem zelf sterker kan maken, ik zou daar niet aan beginnen.
Zonde van het product.