Kan ik haarverf over henna gebruiken?

Ik heb mijn haar een tijdje gekleurd met henna. Maar ik wil mijn haar in mijn originele kleur terug verven(met haarverf), zodat ik het hierna niet meer hoef te kleuren. Hoe lang moet ik wachten met het haar verven? Of moet het persé helemaal uitgroeien?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.3K

Antwoorden (1)

Nee, chemische kleuringen kunnen niet over henna gebruikt worden. Eens henna, altijd henna. Je moet de henna dus helemaal uit laten groeien, of je haar opnieuw kleuren met henna. Andersom kan het wel, henna over chemische kleuringen.