Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat te doen tegen een flexibele huid?

Ik ben man, 20 jaar, 193 lang en weeg 80 kilo. Vetpercentage is professioneel opgemeten en is 10%.. Toch heb ik last van een hele flexibele huid, iets wat me stoort, doordat het me een soort van dik lijkt te maken, vooral omdat het rond de heupen zit(Nee heb echt geen anorexia). Heeft iemand een idee hoe dit enigszins te verbeteren is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
576

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

In jouw geval zou ik proberen iets meer krachttraining te doen, dan kom je wat strakker in je vel te zitten en heb je dit probleem denk ik minder.
Uiteraard in combinatie met gezond eten (en waarschijnlijk meer eten).
(Lees meer...)
Ritsuka
10 jaar geleden
Ik zou vreselijk uitkijken dat je niet te kritisch wordt op je uiterlijk, want je klinkt wel "ana". 80 kg is echt een laag gewicht voor 193 en een vetpercentage van 10% is enorm laag. Krachttraining heeft geen zin, want je hebt geen vet. Misschien moet je juist iets aankomen en eerst meer vet krijgen en van daaruit dan misschien krachttraining doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding