Deze kun je gewoon wassen met een reguliere milde shampoo.
Doe de wasbak vol met warm water met een scheut shampoo er in en laat de pruik daar 5 minuten in weken.
Daarna heel goed uitspoelen en veel conditioner er in doen, iets van 5 minuten laten intrekken en heel goed uitspoelen.
Beetje droogdeppen met een handdoek en daarna op de kop aan de lucht laten drogen.
Ritsuka