Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik zwemmen zonder daarna heel veel klitten in mijn haar te hebben??

Ik zwem heel vaak, na het zwemmen heb ik altijd heel veel klitten. Ik heb altijd een knotje in als ik ga zwemmen maar toch heb ik nog heel veel klitten. Hoe kan ik lekker zwemmen en daarna toch weinig klitten hebben. Ik heb dikke haren en redelijk lang.
Kan iemand me helpen??

Toegevoegd na 23 uur:
Ik wil geen badmuts!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
9.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een badmuts

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Voor het zwemmen conditioner in je haar doen dan strak oprollen in een knotje.. Evt in vlecht. Dan moet het beter doorkambaar zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga ik proberen! En dan daarna gewoon douche??
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja daarna gewoon je haarwassen en weer goed conditioner gebruiken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar stel dat ik dan niet douche? Is mijn haar dan niet helemaal vettig?? Ik krijg best snel vettige haren
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet toch het chloor uit je haren wassen.. Mijnhaar wordt heel sto-achtig als ik niet was.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb nu conditioner in mijn haar en strak in een knotje nu kijken of het werkt! #spannend
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Her werkt dankjewel!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel. Ik heb het geprobeerd en het werkt heel goed echt super dankjewel!

Andere antwoorden (2)

Vlecht je haar en doe er dan een badmuts overheen, zodat het precies in vorm blijft zitten. Resultaat na het zwemmen en drogen: geen klitten, en gratis gewatergolfd.
(Lees meer...)
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Super bedankt maar een badmuts ziet er niet uit haha sorry....
Bij het douchen anti klit conditioner van Schwarzkopf gebruiken en dan voel je bij het uitspoelen al dat je haar al makkelijker doofkambaar aanvoelt.
Evt haar afdrogen en er antiklit spray van glisskur inspuiten. Eventjes intrekken en je haar kun je goed uitkammen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding