hoe gaat mijn uitslag weg?

Ik heb laatst per ongeluk Listerine over mijn gezicht heen laten vallen nu heb ik over mijn hele gezicht uitslag weet iemand misschien hoe dit snel weggaat of je het minder ziet, want overmorgen komt de schoolfotograaf!?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bel de dienstdoende apotheek even, zij kunnen je vast helpen.
Antoni
9 jaar geleden
Weet je zeker dat je uitslag is veroorzaakt door de Listerine? Ik lees namelijk op het internet juist alleen positieve effecten van Listerine op huidproblemen.

Antwoorden (2)

Misschien de zelf eens proberen die je gebruikt als je droge huid hebt

Toegevoegd na 21 seconden:
of ontspanningszalf
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nooit zomaar iets op een reactie van de huid smeren, dat kan de uitslag mogelijk verergeren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Denk niet dat zo'n zalven dat kunnen veroorzaken, heb zo'n dingen al vaker zelf gedaan, zalven gebruiken die er niet voor dienen kan ook helpen. Maarja, beter niet dan, goed wassen danmaar :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik veermoed dat het hier om een zeer gevoelige huid gaat, die reageert snel op sommige stoffen, waar een ander mogelijk helemaal geen last van heeft. Het wassen is ook geen goede tip, het had afgespoeld moeten worden na het knoeien. Als je steeds maar weer gaat wassen, maak je de huid actiever waardoor het probleem ook weer kan verergeren. bovendien wordt door het gebruik van water, je huid ook steeds droger, wat ook weer irritatie kan geven.
Het beste lijkt mij vandaag (maandag) de huisarts te bezoeken en de fotograaf als je er niet mee op de foto wil, maar een jaartje over te slaan.
Vaak genoeg je gezicht wassen en HOPEN ;)