kun je massageolie in een bad gooien?

kam er net achter dat de badolie op is en aangezien ik een droge huid heb, vroeg ik me af of ik e en massageolie in kon doen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4K

Antwoorden (2)

Je kunt het er altijd ingooien, maar ik denk dat de olie zich als vlekken over het water verdeelt, terwijl badolie als een egale film op het water drijft.
10 jaar geleden
Ja, dat kan. Doe een scheutje in je badkuip en ga lekker in bad. Na het baden jezelf droogdeppen, in plaats van wrijven.