Wat doe je tegen verkleurde nagels?

Ik heb net rode nagellak opgehad, en ik deed het er net af, en mijn nagels zijn verkleurd! Ik denk dat het komt doordat ik de lak lang heb gedragen.. Maar het is nu zo rood/oranje ofzo, niet zo mooi dus. Hoe zorg ik ervoor dat het weggaat? Of moet ik gewoon wachten? En is het dan beter om gewoon geen nagellak meer op te doen totdat het beter is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (5)

Laat je nagels even rusten en geef ze een citroen badje.
De verkleuring gaat wel weg.
Gebruik volgende keer dat je nagellak opdoet een doorzichtige basis nagellak (base coat) om dit te voorkomen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit krijg je er niet af, het is aan te raden om voordat je je kleurlak aanbrengt, eerst een basecoat te gebruiken, dit voorkomt het verkleuren van je nagels.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Herome verkoopt een poeder wat je in water oplost zodat de verkleuring uit je nagels gaat. Dit is te koop bij een goede drogist.
Maar aangezien het zondag is, zul je er vandaag niet zoveel aan hebben. ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze coat van Anny zorgt ervoor dat het geel minder geel wordt! Je krijgt er een lichtroze kleur voor terug.
Je kunt wel een kleur gaan gebruiken nu, maar zorg voor een goeie basecoat. Die voorkomt dat je nagels geel worden en zorgt er ook voor dat je nagellak beter blijft zitten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
goed removen. Als dat niet help moet je miss je ouders op raad vragen. Ik heb het soms ook maar het gaat er vanzelf weer af.
Bronnen: