weet iemand goede acrylverf voor op mijn nagels?

Ik lak mijn nagels vaak en maak ook nail art maar ik wil gaan verven op mijn nagels met acrylverf omdat die snel droogt weet iemand een merk van goede kwaliteit dat niet te duur is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Voor de kwaliteit maakt het niet uit welke acrylverf je gebruikt. Zorg alleen voor een goede base en topcoat om het af te maken en je nagel plus verf te beschermen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik vind de acrylverf van de Xenos prima.
Grote tubes in primaire kleuren.
Doosjes met kleine tubes in nog meer kleuren.
Flesjes met parelmoerverf.

Als je dit op nagels wilt aanbrengen zul je toch wel
moeten zorgen voor een goede toplaag.

Maar Xenos heeft ook een flesje glanzende vernis.
Misschien is dat geschikt.