Wat is een goed merk lipstick?

Ik ben op zoek naar een goed merk lipstick, die niet plakkerig en droog is, waarbij het er lang op blijft zitten en niet al te duur is...
Is dit voor een relatief lage prijs ergens te vinden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik gebruik lipstick van kiko. Je kan het via de site bestellen of in winkels in bijv. Duitsland of Spanje. Ze verkopen trouwens ook heel veel andere spullen zoals nagellak dat heel goedkoop is en goede kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij de Hema heb je lipgloss die long lasting is. Blijft bij mij de hele dag zitten, plakt niet, is droog.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedoel je deze:
http://www.hema.nl/winkel?fh_location=%2F%2Fnlhema%2Fnl_NL%2Fcategories%3C%7Bnlhema_nl5039%7D%2Fcategories%3C%7Bnlhema_nl5039_nl5040%7D%2Fcategories%3C%7Bnlhema_nl5039_nl5040_nl5045%7D&fh_secondid=pnl_11232704#product-tab-content
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.hema.nl/winkel?fh_location=%2F%2Fnlhema%2Fnl_NL%2Fcategories%3C{nlhema_nl5039}%2Fcategories%3C{nlhema_nl5039_nl5040}%2Fcategories%3C{nlhema_nl5039_nl5040_nl5045}&fh_secondid=pnl_11234108 Deze
Babylips het, je hebt het in heel veel verschillende smaken. De meeste daarvan hebben geen kleur op je lippen. Maar sommige daarvan wel, zover ik weet de roze Babylips.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Goed merk voor weinig geld, maar hij lijkt me wel vet en plakkerig.
http://www.onlinemakeup.nl/maybelline-baby-lips-pink-punch?utm_source=beslistslimmershoppen&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist&utm_content=default1
van het merk Sante (te koop bij een natuurdrogist/biologische winkel), zitten geen chemicalien in