Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik haarverf ontkleuring uit zilveren ring?

Ik ben erg dom geweest om tijdens het onkleuren van mijn haar mijn zilveren ring om te houden. Nu heeft mijn rin een rare paars/gele kleur. Is het mogelijk om dit er nog uit te krijgen met bijvoorbeeld zilverpoets? Het betreft een 925 zilveren buddha to buddha ring. En ik weet dat onkleuren erg slecht is dus daar hoef ik eigenlijk geen verdere reacties op. Ik zou graag alleen willen weten of er nog iets te doen is voor mijn eing. Hartstikke bedankt alvast !

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het klinkt misschien raar, maar poets het op met gewone tandpasta. Gebruik een oude tandenborstel of nagelborsteltje en doe daar wat tandpasta op. Poets je ring ermee en spoel het goed af met water. Ik doe dat zelf ook al jaren voor al mijn sieraden. En het werkt echt goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een zilveren ring is nooit van puur zilver. Puur zilver is te zacht voor sieraden. Het wordt dus met een minder edel metaal gemengd. Dit andere metal zal aangetast zijn.

Toch zou ik het gewoon met zilverpoets behandelen, dan krijg je hem vast weer mooi.
Behandelen met zilverpoets kan in ieder geval geen kwaad.
(Lees meer...)
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding