Groeien afgebrandde wimpers?

Ik heb vanmiddag een ongelukje gehad. Er kwam uit t niets een steekvlam uit mijn aansteker en nu zijn mijn wimpers aan een oog nog maar voor de helft lang. Groeien deze weer langer en hoelang gaat dit duren? Ik heb nl heel lange wimpers van mijzelf.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Paar weken en het zit er weer.
Geloof me, de meeste mensen valt het niet eens op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als je vaseline op je wimpers smeert groeien ze sneller
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja, gaat wel lang duren, ik heb het ook eens gehad. stinkt verschrikkelijk hé? ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het groeit wel weer, maar helaas nooit snel genoeg voor je denk ik ;)
Handigste lijkt mij je wimpers maar weer in de juiste verhouding met elkaar te brengen door de rest ook maar bij te laten knippen door iemand
en eventuel dan maar valse wimpers te kopen voor tijdelijk
11 jaar geleden
nee, ze groeien tot een bepaalde lengte, en vervolgens vallen ze uit en verschijnt er een verse wimper.
deze wimpers zullen dus niet meer aangroeien, want ze hadden hun uiteindelijke lengte al bereikt.
wel zullen ze over een tijdje uitvallen, en dan groeit er weer een nieuwe.
geduld dus.
Rieneke1
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt helemaal!