Ja en nee. Echt verven… dat gaat hem niet worden! Maar je kan weldegelijk je haar kleuren op een natuurlijke manier. Het is niet te vergelijken met de producten uit de winkel! Om het gewenste resultaat te krijgen is tijd en geduld nodig, maar er is een natuurlijke manier.

Als je altijd al een ander kleurtje heb willen krijgen, maar je haar en hoofd niet wilt belasten met chemicaliën, kun je deze manier proberen.

Lees verder als je je haar lichter wilt maken

Klik hier wanneer je je haar op een natuurlijke manier roder wilt maken

Klik hier wanneer je je haar op een natuurlijke manier donker wilt maken

Je haar lichter maken

Hoe lang het duurt voor je het gewenste resultaat hebt, hangt af van de kleur van je haar wanneer je begint. Hoe donkerder je haar is, hoe langer het duurt!!! Wanneer je lang haar hebt, kun je meer gebruiken natuurlijk! Denk om de verhoudingen.

1. DeKamilleManier

Ingrediënten
■250 ml lemonsap
■750 ml kamillethee

Maak van deze twee ingrediënten een mixje en masseer het in je haar en ga in de zon zitten. Doe dit enkele keren in de week (3 keer is voldoende). Deze ingrediënten – en vooral kamillethee – hebben een blekende werking in de zon.

2. DeRabarderManier

Ingrediënten
■Een paar rabarber gepureerd
■115 gram ananassap

Maak van deze twee ingrediënten een mixje en masseer het in je haar en ga in de zon zitten. Doe dit enkele keren in de week (3 keer is voldoende). Deze ingrediënten hebben een blekende werking in de zon.

3. DeHoningYoghurtManier

Ingrediënten
■175 ml honing
■375 ml yoghurt

Masseer deze mix in handdoekdroog haar en bind je hoofd in huishoudfolie. Laat dit 8 uur intrekken.

4. DeYoghurtMetKaneelManier

Ingrediënten
■4 el kaneel
■225 gram yoghurt

Masseer dit in je haar en laat het 30 minuten zitten
..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wie gaat er nou 8 uur met honing en yoghurt in zn haar zitten
anneliez
11 jaar geleden
iemand die tijd genoeg heeft ';)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
iemand die daar voor kiest!! lol..
anneliez
11 jaar geleden
gewoon voor het naar bed gaan en je bent zo 8 uur verder
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha@Jefke.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
plek jetje...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik ga het allemaal wel een keer proberen, want kamillethee met citroen sap doe ik vaak..dat werkt goed..
anneliez
11 jaar geleden
3 keer per week in de zon, lijkt me nu moeilijker dan 8 uur in de folie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij mij niet, hier schijnt die heel de dag..