Hoe haal je een rode gloed uit donker haar?

Ik heb mijn donkerbruine haar meerdere keren geverfd met rood zodat ik een rode gloed kreeg. Nu heb ik er genoeg van en heb ik meerdere keren geprobeerd om mijn oude haarkleur terug te krijgen door er donkerbruine verf overheen te verven. Maar ik heb nog steeds een rode gloed. Wat kan ik doen om mijn oude haarkleur weer terug te krijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Laat je kapper dit oplossen, dit is bijna niet zelf te doen, rood is een dominante kleur, die sterker is dan het groen, waarmee je dit op kunt lossen. Als je er een kleur overheen zet die veel groen pigmenten bevat, dan zal het groen snel vervagen, waardoor het rood weer naar boven komt. Een kapper kent trucjes en heeft de middelen om dit goed te doen. Een goed advies geven is ook niet te doen, zonder de kleur te kennen, de structuur van je haar te voelen en jouw gezicht erbij te zien.
Bij bijvoorbeeld Brainwash kun je dit voor een schappelijke prijs laten doen, als je dit zelf gaat doen, dan bent je voordat het werkelijk opgelost is, meer kwijt.
Lees ook de link even door.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
zoals al gezegd is is het een optie om dit op te laten lossen door je kapper. Misschien zou je eens kunnen proberen om je haar iedere dag of om de dag te wassen met koffiedrap (je weet wel, dat zwarte spul dat in het filter van je koffiezetapparaat zit na dat je een bakkie hebt gezet). Dit werkte bij een vriendin van mij erg goed.
ik hoop dat ik je heb kunnen helpen!
xxxBoerinneke