Blijven zelfbruinende producten zitten als ik ga douchen?

Ik wil een zelfbruinend product gebruiken voor mn gezicht en las bij sommige producten op internet dat het 5 dagen blijft zitten, maar was ik dat spul er dan niet af als ik ga douchen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, je wast er iedere keer een beetje af, maar er blijft nog kleur over. Het slijt langzaam, na een dag of 5 is het verdwenen, tenzij je tussendoor nog smeert. Je wordt dan wel steeds bruiner. Scrub je huid voordat je het aanbrengt, dan heb je een grotere kans op een egaal resultaat.

Toegevoegd na 8 minuten:
In de link lees je hoe bruin zonder zon werkt.