Ik heb mijn haar gepermanent en de flesjes omgewisseld, dus als laatste de permanentvloeistof. Hoe lang moet ik wachten eer ik het opnieuw mag doen?

Ik heb een professioneel product gebruikt, nl. Natural Styling Hydrowave nr. 2 van Schwarzkopf.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Dat ligt aan de conditie van je haar ! Is het nu droog en ( of weerbarstig ) dan niet opnieuw . Voelt het nu gewoon prima dan kan het gelijk is het nu kapot dan hersteld het eigenlijk pas als het is uitgegroeid :( . De test !! Pak een haar tussen twee vingers van beide handen en trek de haar kapot gaat dat heel makkelijk NIET permanenten ! Anders halveer de pose tijd . Is het een zgn zure Perm ( ammonia vrij ) nee dan kan je de vloeistof ook nog zachter maken met lauw water succes en nu beter op letten :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjwel voor deze reactie! Klinkt professioneel, bent u kapp(st)er?
De vloeistof die ik gebruikt heb bevat wel amoniac en is speciaal voor gekleurd haar.. Mijn haar is gekleurd met henna en ziet er op zich goed uit. Toen ik het net gedaan had was het heel stug, maar na een paar wassingen was dit weer normaal. Het is alleen ERG stijl!
Ik heb de 'trekproef'' gedaan, mijn haar brak niet maar kwam direct uit mijn hoofdhuid , dus, ik zou al weer kunnen permanenten? Zou fijn zijn, ik zie er niet uit met dat platte stijle haar! Vriendelijke groet',
Gerda
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Alleen henna en permanenten gaat vaak niet goed het pakt vaak minder dus durf klein inte draaien zodat je de pose tijd kort kan houden . Ja dat is een tip Vd pro . Want onthoud het is niet de rollermaat die het haar beschadigt maar de vloeistof en de pose tijd die het haar beschadigen . Veel kappers maken ook de fout draaien te voorzichtig ( te groot ) en moeten dan de maximale pose tijd ( mis) gebruiken dus draai klein en de pose tijd hou die ook zo kort als mogelijk . Succes