Bestaat er een goedkoper merk te vergelijken met lush?

Ik hou van lush.... Maar het is zo duur is er misschien een ander merk dat goedkoper is maar ongeveer te vergelijken is met lush. Of kan je lush ergens heel goedkoop krijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
zoals lique al zij, kan je zelf neppers maken, heel veel beautybloggers doen dat ook. zoek even op youtube en je hebt gegarandeerd succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de snelle reactie ik zal eens kijken of er een leuk recept bij staat.

Antwoorden (2)

Je kunt proberen Lush Dupes (lush neppers) zelf te maken. Daar staan recepten van op pinterest.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kan ook naar Groot Brittanië gaan trouwens, want de pond staat vrij laag en dan kan je daar voordelig inkopen. Maar goedkoop is het nooit vanwege de dure materialen die Lush gebruikt. Uitverkoop hebben ze eigenlijk nooit, alleen een sale op 2e Kerstdag van alle restanten van de Kerstcollectie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zou via de Engelse site kunnen bestellen, dat scheelt. Nu moet je wel meer dan een klein dingetje bestellen om de verzendkosten er dan uit te halen. Misschien kun je met iemand samen vanuit de UK bestellen?