voor een sexy look...
en het zorgt ervoor dat je ogen groter lijken...

Toegevoegd na 5 minuten:
http://youtu.be/NlhU3rl2qJU
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eyeliner breng je aan langs je wimperrand en geeft een opener blik. Sommigen doen het ook aan de onderkant van hun ogen maar dat kan soms erg hard maken.
Een beetje experimenteren en je zult zien wat het mooist bij je staat.

Toegevoegd na 1 minuut:
Vond hier nog tips hoe je het aan kan brengen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een goed aangebrachte eyeliner haalt de ogen naar voren zelfs als ze van nature diep liggen. Tevens kan je de vorm van de ogen iets aanpassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het doel van eyeliner is om je wimpers voller te laten lijken of om je ogen wat meer op te laten vallen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De bedoeling van een eyeliner is dat de ogen extra geaccentueerd worden, waardoor de ogen vaak groter lijken.
Bij sommigen bezorgt het gebruik van eyeliner en sexy look bij anderen eerder een dramatische of soms ook ordinaire look.
Veel, zoniet alles, hangt af van de dikte van het lijntje dat je trekt en het al dan niet verder door trekken van het lijntje tot op je slapen.

Het gebruik van een eyeliner geeft ook een zekere kick waardoor je de bloedsomloop stimuleert en zodoende zie je er vitaler uit.
Dus onrechtstreeks bezorgt de eyeliner je ook een gezondere teint en dat komt dan weer jouw zelfzekerheid ten goede.
Deze regel gaat uiteraard enkel op als je het gewenste resultaat hebt bekomen en dat kan bij beginners al eens anders uitdraaien dan gehoopt ;-)
Vandaar dat ik voor permanente eyeline-make-up heb gekozen. Eenmaal pijnlijk bij het aanbrengen (zoals bij tattoo) maar daarna gedaan met knoeien voor de spiegel of het onverwacht wegzweten tijdens het sporten of wegwrijven tijdens het wenen ;-)

Meer info kan je ook vinden via bijgevoegde link.

Groetjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een goed aangebracht eyeliner zorgt ervoor dat de ogen naar voren komen en de wimpers voller lijken.

De kunst ligt hierin dat je het zo dun mogelijk, vlak tegen de wimperrand aanbrengt. Ben je een blond type met lichte huid, dan is vaak zwart te hard en kan je beter een bruine tint eyeliner en mascara nemen. Je moet ook altijd opletten dat het penseeltje heel dun is en het teveel aan eyeliner even afgeveegd wordt op een tissue. Hoe dunner het lijntje, hoe mooier het effect is.
Kijk eens op deze site hoe het effect is en je het het mooist aanbrengt;
http://www.newcreation.be/ezine/eyeliner.html
12 jaar geleden
Eyeliner maakt je wimpers voller (wanneer je het goed aanbrengt). Waneer je wimpers voller lijken vallen je ogen meer op. Het is de bedoeling om je ogen meer te openen. Wanneer je lijn iets dikker is aan de buiten kant maakt het je ogen ook groter.
Pas wel op dat je niet een te dikke lijn maakt, dit kan er snel een beetje ordinair uitzien.
Succes.