Alle nagellak is waterproof.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik dacht hetzelfde... Bestaat er niet-waterproof nagellak?
Ritsuka
10 jaar geleden
dat dacht ik ook al ja
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja bestaat wel. Herome heeft bijvoorbeeld een prinsessenlijn voor kleine kinderen. Die is er met water af te halen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Weer wat geleerd :-). Dan ga ik dat maar nooit voor m'n kind kopen, want er af sabbelen lijkt me ook niet echt gezond :-)
Als de aangebrachte nagellak is aan gebracht en opgedroogd, is het slechts door slijtage of door remover te gebruiken te verwijderen.
Water heeft dus geen invloed op (gedroogde) nagellak.