Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is het verschil tussen cremespoeling en conditioner?

zit dat bijv. in de gebruiksaanwijzing of in de functies...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
15.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Cremespoeling moet je altijd uitspoelen,echte conditioners masseer je een beetje van door je gewassen handdoekdroge haar.
Ik heb zelf een hele goede( wel dure) van de kapper om mijn lange haar mooi te houden.
Je haar wordt er ook lekker zacht van.
Dat is tenminste mijn ervaring.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
conditioner moet je dus na het douchen indoen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja,na het douchen( en haar wassen) de conditioner inmasseren.
Je hoeft er maar een klein beetje van te gebruiken.
Ik verdeel het altijd over mijn handpalmen en wrijf het dan in.Dan kam ik het door met een grove kam en laat mijn haar verder drogen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is dus niet de bedoeling dat je de conditioner er weer uit haald, haal ik uit je verhaal.
ik doe dat wel, is dat erg denk je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee,dat is niet erg.
Als je het tenminste eerst wel een tijdje hebt laten inwerken,anders heeft het geen zin.
Echte conditioners hoef je niet uit te spoelen,maar het mag/kan wel.
Op sommige staat misschien dat je het wel moet uitspoelen maar dat zijn dan geen conditioners maar cremespoeling.
Soms moet je echt opletten welke je hebt.

Andere antwoorden (3)

de naam, dat is het enige verschil.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Conditioner is bedoel om je haar te voeden, te beschermen en te verzorgen. Crèmespoeling is van oudsher slechts bedoeld om je haar zacht te maken zodat je het gemakkelijker kunt kammen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Crèmespoeling is hoofdzakelijk bedoeld om je haar antistatisch te maken en minder te laten klitten.
Er zijn verschillende soorten conditioners en de naam zeg het al: die zijn bedoeld om de conditie van je haar te behouden/verbeteren, of bijvoorbeeld gekleurd haar langer mooi van kleur te houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding