Wat te doen tegen een jeukende baard?

Zou graag een baard willen laten staan maar word altijd gek van de jeuk. Weet dat deze vraag al eerder gesteld is, maar de antwoorden daarop zijn matig.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

De jeuk duurt een paar dagen, en daarna gaat het over!
Even door de zure appel heen zullen we maar zeggen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Conditioner gebruiken iedere dag, dat maakt de stoppels iets zachter, waardoor je minder last hebt van het geprik en de jeuk. Ook een creme op je huid na het scheren helpt. Als je de deur niet meer uit hoeft, dan kun je je aankomende baard insmeren met Sudocreme, dit hersteld de huid en werkt jeukstillend (gebruik dit alleen op momenten dat je de deur niet uit hoeft, omdat je er een witte waas van over je gezicht krijgt.)