Waar in Nederland vind je een kliniek die gebruik maakt van de N-Lite Pulsed Dye laser?

De N-lite Pulsed Dye laser bestond al een tijd in Amerika maar is nu ook in Nederland. Het zorgt voor een flinke verbetering van de huid waardoor ik het graag wil proberen. Het enige probleem is dat ik nergens kan vinden in welke klinieken ze deze laser hebben, aangezien maar 6 klinieken in Nederland hier over beschikken.. Iemand enig idee welke 6 dit zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hallo, ik werk in een kliniek in eindhoven waar we werken met de N-lite laser u kunt kijken op onze website voor meer informatie: www.medischlasercentrum.com
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik woon in het Noord-Oosten van het land dus dat is te ver voor mij! Vandaar dat ik vroeg om de 6 locaties.