Hoe krijg je donkere highlights uit je haar?

hallo allemaal, ik heb blond haar en ik heb er bij de kapper donkere highlights in laten zetten (bruin/zwart) ik vind het heel lelijk en wil het er daarom graag uit hebben. ik heb mijn haar al een paar keer gewassen met head and shoulders maar ik merk geen verschil. ontkleuren is ook geen optie. en blonde plukken ook niet (daar wordt mijn haar heel droog van). heeft iemand tips? ik wil het er zo snel mogelijk uit hebben!!!
alvast bedankt

Toegevoegd na 6 minuten:
hallo allemaal, ik heb blond haar en ik heb er bij de kapper donkere lowlights in laten zetten (bruin/zwart) ik vind het heel lelijk en wil het er daarom graag uit hebben. ik heb mijn haar al een paar keer gewassen met head and shoulders maar ik merk geen verschil. ontkleuren is ook geen optie. en blonde plukken ook niet (daar wordt mijn haar heel droog van). heeft iemand tips? ik wil het er zo snel mogelijk uit hebben!!!
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K
Ritsuka
10 jaar geleden
dat zijn lowlights
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oke @ritsuka
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@ritsuka heb je wel een idee hoe ik het er uit krijg?

Antwoorden (1)

Je moet dit door een kapper laten doen, die moet de strengen ontkleuren en vervolgens voor pigmenteren en de juiste kleur verven. Dit is (bijna) niet zelf te doen, omdat als je zulk donker haar gaat ontkleuren, groen haar overhoudt.
Als je het wel zelf wil doen, wat alleen lukt met hulp voor de achterkant, neem dan een ontkleuring met 12% waterstofperoxide. Meng dit en laat het ongeveer 3 kwartier inwerken, check na een half uurtje hoever de ontkleuring zijn werk heeft gedaan. Zet na het uitspoelen een voor=pigmentatie in je haar (dit is gewone verf aangemaakt met 50% water, zonder waterstofperoxide), in een warme blonde kleur. Vervolgens kun je de goede kleur erop zetten. Nogmaals, dit is niet gemakkelijk, ook de kleuren kiezen valt niet mee voor een leek. Koop je spullen bij een kapperswinkel en laat je daar nogmaals goed uitleggen hoe je dat moet doen. Maar ga bij voorkeur naar de kapper.