kan je stoppen met het scheren van je benen?

ik scheer zo'n 2 a 3 keer per week mijn benen (ook mijn bovenbenen). Dat is veel werk als je het mij vraagt! Daarom is mijn vraag kan je stoppen met het scheren van je benen? En ik heb het over mijn boven benen want ik heb daar eigenlijk helemaal geen zwarte haren.

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee dat is onmogelijk, dan gebeuren er de vreselijkste dingen... Serieus: natuurlijk kun je stoppen, ik heb mijn bovenbenen nooit geschoren, alleen de onderbenen in de zomer en niet eens als ik toch niet in een korte broek ga en mijn bikinilijn als ik ging zwemmen.

Je kunt gewoon stoppen met scheren van je bovenbenen. Van veel vrouwen weet ik dat ze eigenlijk alleen maar de onderbenen bijhouden. Het haar op je bovenbenen is over het algemeen fijner, lichter en korter, waardoor het ook veel minder opvalt. Daarnaast hoef je niet bang te zijn dat je nu ineens wel donkere haren op je bovenbenen krijgt. Het kan wel zijn dat ze donkerder lijken. Een normale haar loopt taps toe naar de punt en vaak is deze punt ook lichter. En afgeschoren haar lijkt daardoor dikker en donkerder. Maar zodra deze een keer uitvalt, dan is er weer een gewone lichter lijkende haak.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100