kan je stoppen met het scheren van je benen?

ik scheer zo'n 2 a 3 keer per week mijn benen (ook mijn bovenbenen). Dat is veel werk als je het mij vraagt! Daarom is mijn vraag kan je stoppen met het scheren van je benen? En ik heb het over mijn boven benen want ik heb daar eigenlijk helemaal geen zwarte haren.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.6K
Ritsuka
10 jaar geleden
natuurlijk kan dat, als jij dat niet wilt, dan scheer je gewoon niet meer.
Ritsuka
10 jaar geleden
ik scheer mij in de winter nooit, pas in de zomermaanden weer, omdat ik wel zwarte haren heb
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat is dat voor witte vlek bij je rechter hiel?

Antwoorden (2)

Nee dat is onmogelijk, dan gebeuren er de vreselijkste dingen...

Serieus: natuurlijk kun je stoppen, ik heb mijn bovenbenen nooit geschoren, alleen de onderbenen in de zomer en niet eens als ik toch niet in een korte broek ga en mijn bikinilijn als ik ging zwemmen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+++ vooral de eerste zin :-)! !!
Reddie
10 jaar geleden
En nog een paar.
Je kunt gewoon stoppen met scheren van je bovenbenen. Van veel vrouwen weet ik dat ze eigenlijk alleen maar de onderbenen bijhouden. Het haar op je bovenbenen is over het algemeen fijner, lichter en korter, waardoor het ook veel minder opvalt. Daarnaast hoef je niet bang te zijn dat je nu ineens wel donkere haren op je bovenbenen krijgt. Het kan wel zijn dat ze donkerder lijken. Een normale haar loopt taps toe naar de punt en vaak is deze punt ook lichter. En afgeschoren haar lijkt daardoor dikker en donkerder. Maar zodra deze een keer uitvalt, dan is er weer een gewone lichter lijkende haak.