mijn haar stinkt naar verbrand hout of zoiets na het pernamenten . kan ik hier iets op doen om het weg te krijgen?

verschrikkelijke lucht hangt om mij heen na het pernamenten van mijn haar en de geur wordt sterker als het nat wordt van water of bv mist . hoe kan ik de geur neutraliseren.?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
8.9K
Ritsuka
10 jaar geleden
weet je zeker dat de behandeling goed is gegaan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
geen idee ik ben geen kapper maar de krullen zitten erin, en dat was de bedoeling.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed wassen en in laten trekken met een goed geurende shampoo.

Het beste antwoord

Mensen die door omstandigheden hun haar niet kunnen (of willen) wassen met shampoo, hebben met PureAyre geurverwijderaar een uniek product in handen.
Want PureAyre is 100% natuurlijk en verwijdert toch alle vieze geurtjes uit uw haar.
Haar kan stinken en neemt ook geuren over! Het kan stinken naar sigarettenrook, haar kan een knoflookgeur hebben, of soms heeft het zelfs een geur van 'rotte eieren' of zwavel. Dat het haar geuren kan aantrekken, heeft u vast wel eens gemerkt na een feestje waar veel werd gerookt, het zit niet alleen in uw kleren, maar ook in uw haar! Of vraag het mensen in de metaalsector die bijv. vaak moeten lassen, die nare geur is met shampoo meestal niet weg te krijgen!
Shampoos kunnen soms behoorlijk agressief zijn,
PureAyre kan ook hier dé natuurlijke en veilige oplossing bieden.
Sommige mensen wassen dagelijks het haar, omdat ze denken dat het haar zo minder stinkt of vet is. Maar dat is eigenlijk helemaal niet zo verstandig, zelfs niet met een elke-dag shampoo. Vaak uw haar wassen maakt het broos en droog en dan moet u vervolgens weer een 'nog' betere shampoo gaan gebruiken, tegen het broos zijn en die het haar zogenaamd van binnenuit zou voeden... Zo blijft u aan de gang en houdt u de oorzaak van deze 'problemen' zelf in stand. U brengt deze shampoos van buitenaf aan en deze zouden dan van binnenuit voeden? Vraag uw kapper eens wat hij daarvan vindt.
Haar groeit vanaf de onderzijde! Nieuwe cellen worden onder de huid gemaakt, het gedeelte van het haar dat wij 'zien', bestaat uit dode cellen. (daarom voel je ook niets als je erin knijpt, of knipt)
Gebruiksaanwijzing:
Giet een beetje PureAyre in uw handen en masseer dit door uw haar, zoals u normaal ook met shampoo doet. Laat dit vervolgens gewoon 'aan de lucht' drogen, u hoeft uw haar dus niet uit te spoelen!

Pure Ayre is te koop bij de dierenspeciaalzaak, het is geschikt voor mens, dier en ruimtes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou eens proberen het te spoelen met een scheutje azijn in het water.
Sluit de schubben van het haar, geeft glans, en neutraliseert nare luchtjes.
Rieneke1