Wat is de snelste manier om van donker gekleurd haar naar ongekleurd grijs haar te gaan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Cryofiel
9 jaar geleden
Alles afscheren. Je hebt dan meteen geen donker gekleurd haar meer, en de volgende dag zijn je mini-stoppeltjes 100% grijs. Sneller gaat niet.

Antwoorden (1)

Ben je van nature grijs, dan is ontkleuren de beste manier.
Ontkleuren doe je in dit geval niet met een chemische stof, want die zal de gehele kleur uit je haar halen. (Dus ook het natuurlijke grijs)
Met een natuurlijk ontkleuringsproduct zal alleen de geverfde kleur uit je haar verdwijnen en zul je je eigen haarkleur overhouden.
Toevallig heb ik van de week een natuurlijk ontkleuringsproduct gekocht bij de kruidvat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Plus, prima antwoord, al bevat grijs haar ook geen pigment. De Kruidvat colour- remover is ook minder van kwaliteit dan de originele van Delor, met beide kan er nog kleur achterblijven, maar de referenties van Delor zijn beter:
http://www.haarcentrum.nl/delor-sos-colour-remover-dark-colours-haarkleuring-verwijderen/
Dit product is bij vrijwel iedere drogisterij te koop.