kan ik de kleuring uit mijn haar krijgen?

Ik heb mijn haar proberen te verlichten maar het is nu rost kan ik dat kleur er nog uitkrijgen of moet ik het opnieuw kleuren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heeft een beetje te maken met welke kleur je eigen kleur is, welke kleur je er in hebt gedaan... Ik zou naar de kapper gaan als ik jou was...

Antwoorden (2)

Je kunt het eruit krijgen door je haar helemaal te ontkleuren, daarna kun je er de gewenste kleur overheen zetten. Maar je kunt er ook direct een andere kleur overheen zetten, deze moet dan wel donkerder zijn dan je nu hebt en als je geen rode gloed wil moet je kiezen voor een kleur die blauw en geel bevat, bijvoorbeeld middelblond, zonder kleurtoevoeging (dus geen middel goudblond of iets dergelijks) Laat je goed adviseren door de kapper of een personeelslid dat zich gespecialiseerd heeft in haarkleuringen in een goede drogisterij.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb exact hetzelfde voorgehad een paar jarengeleden. Dat rossige zal je er enkel kunnen uitkrijgen door er een nieuwe kleur op te zetten. Ik ben toen naar mijn kapper gegaan om te vragen wat ik het beste zou doen. Wij hebben hier een kapperswinkel in België genaamd pro duo en daar kan je allerlei soorten verven van verschillende soorten merken kopen. Ik moest er toen asblond opzetten voor de rossige kleur weg te krijgen. Als je het zelf niet aandurft kan je langs je kapper of advies vragen aan hem/haar. Als je graag een rode gloed wilt blijven behouden kan je er een bruine kleur opzetten. Is heel mooi! Acajou en mahonie zijn mijn favoriete kleuren!
Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Acajou en mahonie zijn geen bruin, maar roodtinten toegevoegd aan donkerblond of licht- tot middelbruin.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik wou gewoon maar zeggen dat ik acajou en mahonie mooi vind. Niets meer, niets minder. Het deed me gewoon denken aan de rode/rossige gloed die je daarbij hebt dat heel mooi is.