veel blaasjes op mijn tattoo na 3-4 maanden van het zetten! zou dit door stof/schuring kunnen komen omdat ik sinds kort in een loods werk?.

ik werk veel met karton en diverse in een loods waar uiteraard veel stof ophoopt. en ook moet ik veel dozen tillen die schuren langs de tattoo zou dit de reden kunnen zijn voor de blaasjes op in mijn tattoo of zou dit normaal geen probleem moeten geven?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (1)

Dat zou na 3 - 4 maanden niet meer moeten gebeuren.
Dan moet die tattoo echt wel helemaal genezen zijn.
Heb je hem steeds goed verzorgd? En heb je hem laten zetten bij een goede tattoo-shop?
Bij een goede tattooshop krijg je altijd een bepaalde vorm van garantie.
Bijvoorbeeld:
Mochten er ondanks een juiste verzorging toch lichte plekjes in de tattoo zijn gekomen, dan kun je dit vanaf 4 weken na je afspraak
(1 maal gratis bij maken van een afspraak binnen 3 maanden) bij ons laten bijwerken.

http://www.dutchtattooshop.nl/tattoo-verzorging

Dus terug naar de maker.
Intussen de tattoo afdekken tijdens je werk.

En dit advies staat ook overal op de sites van de betere tattoo-shop:

Neem in het geval van extreme roodheid, zwelling, bloeding, kleurverandering of pijn altijd meteen contact op met je huisarts.