Hoe kan ik de rest van mijn lichaam net zo bruin maken als mijn hals?

Ik ben naar Pinkpop geweest en heb alleen maar met topjes gelopen vanwege de hitte. Mijn hals en schouders zijn toen, ondanks smeren met factor 50, verbrand en daarna bruin geworden. Ik ben blij dat het bruin is, maar ik heb nu een ontzettend witte buik... Je ziet op mijn lichaam gewoon zo'n bruin rondje van mijn hals. Dit ziet er lelijk uit en zo durf ik niet in bikini. Wat kan ik nu doen om alles even bruin te krijgen? Zonnen duurt veel te lang en op crème's zit ik ook niet te wachten.
Ik ben nog nooit onder de zonnebank geweest, omdat ik bang ben dat het er dan nep uitziet en mijn hals dan nog altijd bruiner is dan de rest van mijn lijf. Heeft iemand een andere oplossing?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zonnen is het beste, ook al duurt het lang. Het hoeft niet zo bruin te worden als je hals en schouders, een geleidelijke overgang ziet er ook al goed uit. Een zonnebank kan ook, maar naar mijn mening gaat dat er vaak onnatuurlijk uit zien. Creme's al helemaal!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt dat inderdaad niet doen zonder dat je de overgang zal zien. Je kunt het doen met bruin zonder zon (maar hoe krijg je dat precies langs de bruine lijn gesmeerd?), je kunt het doen met bronzing powder (wat niet blijft zitten als het regent of in het zwembad), je kunt kiezen voor spray tan (dit blijft maar een paar dagen zitten en zal de overgang van licht naar donker ook niet verdoezelen). Je kunt onder de zonnebank (wel het bruine afdekken of insmeren met een sunblock, maar ook dan zal het bruine nog verder kleuren).
Ik zou als ik jou was, net als zoveel anderen, gewoon een bikini aantrekken, je lekker insmeren en in het zonnetje gaan zitten. Doe dit niet te lang, de zon is niet alleen positief. Je bent niet de enige met bruine en witte lichaamsdelen, wat dacht je van al die mensen die buiten werken?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
heb hetzelfde hier; bruin gezicht, hals, schouders en armen. Werk altijd buiten, en dan krijg je dat! Zoals crea ook al zegt; niet teveel van aantrekken, als je een dag of 2 in een bikini loopt (niet de hele dag natuurlijk anders verbrand je weer teveel), is de overgang van bruin/wit al aardig bijgetrokken

Antwoorden (2)

Naar de zonnebank met een doek over je hals
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
zonnebank, zelfbruiner, bruinen zonder zon, spraytan,... zoveel mogelijkheden!