Hoe kan ik van stekeltjes naar het haar wat is nu heb?

Nou ik heb het haar van me voorhoofd afgeschoren en nu groeit het wel maar niet snel genoeg ik heb nu stekeltjes en dat wil k graag weer langer hebben. Ik draag nu ook een pruik maar ja het je niet fijn om er mee te lopen want ik kan geen staart meer maken dus heeft iemand tips om je haar sneller te laten groeien?
Oja en heeft iemand gehoord van de shampoo F.A.S.T zo ja laat het je haar iets sneller groeien?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Haar
3.8K
crispy
4 jaar geleden
Haar groeit, dat kost tijd. Het zal niets uitmaken of je daar speciale shampoo voor gaat gebruiken. En als je toch al een pruik hebt, heb je het probleem voor de korte termijn al opgelost.
Rieneke1
4 jaar geleden
Ik zou geen geld uitgeven aan middeltjes die je haar zogenaamd sneller laten groeien. Je zal gewoon geduld moeten oefenen.

Antwoorden (1)

Je haar groeit een centimeter per maand. Er zijn veel bedrijven die methoden zeggen te hebben om je haar sneller te laten groeien.
-met shampoo niet elke dag wassen,
-met kokos- of olijfolie 1 x per maand je haar insmeren en dan masseren
-elke 2 à 3 maanden een stukje er af knippen
-gevarieerd eten
-mogelijk voedingssupplementen gebruiken
-haar droog borstelen of kammen, nat haar breekt af
-hoofdhuid masseren
-hoofd 3 min. ondersteboven laten hangen, stimuleert bloed
-sulfaatvrije shampoo of de Revita shampoo
In de bronnen nog veel meer tips.

Een voordeel is dat het zomer wordt en de zee kan je helpen met je probleem.

Veel mensen denken dat zout het haar en de huid uitdroogt. Niets blijkt minder waar: zeezout werkt onder anderen hydraterend, stimulerend, reinigend en ontsmettend. Ook verzacht het je huid en hoofdhuid en maakt het je haar mooi vol.
Probeer eens een scrub op basis van zeezout. En anders zijn er nog verschillende sea salt sprays.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Z512099
4 jaar geleden
+ voor de sea salt spray- tip.