Hoe kun je haar invlechten met kort haar?

Ik zou graag eens mijn haar invlechten, alleen is de kant die ik wil invlechten net tot mijn oorlel, vrij kort dus. Hoe kan ik mijn haar dan invlechten? Gaat dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja, dat kan wel, maar dan moet je niet een te dikke vlecht willen maken. Voor een dunnere vlecht heb je nl minder lang haar nodig.
11 jaar geleden
Twee mogelijkheden:
1) je laat je haar even groeien en wacht tot het lang genoeg is,
of
2) je gaat naar de kapper en laat er extensions inzetten, tádá lang haar, nu kan je dus je haar vlechten!!