Hoe voorkom ik dat gekleurde dagcreme in lijntjes gaat zitten?

Hoe breng ik mijn gekleurde dagcreme zo aan, dat het een dun laagje wordt en niet in de lijntjes onder me ogen en op me voorhoofd gaat zitten? Dan lijk je namenlijk alleen nog maar ouder!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Door een dagcreme te gebruiken die niet vet is, je kunt als je er veel last van hebt, beter een ongekleurde dagcreme aanbrengen en daarover heen lichtjes een bronzing powder aanbrengen, een poeder glijdt niet, als je wacht met aanbrengen tot de creme in je huid is getrokken, of als de creme is droog gedept met een tissue, terwijl een vettige creme dat wel doet. Als de creme gaat glijden en in de lijntjes terecht komt, dan kan het geen kant meer op en stapelt het zich daar op. Breng de poeder lichtjes op en vergeet je hals niet mee te nemen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje