wat is dat spul wat je op je huid doet bij het naggellakken?

Ik zie nu bij Facebook allemaa dingen met nagellakken. Zij doen nu onder je nagel en naast een soort van spul die je na het nagellakken er af haalt en dan zit de nagellak niet meer op je huid. Wat is dat spul? Want zie het nu overal.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is "liquid nail art tape". Dus vloeibare nagelkunst plakband. Hier heb je de keuze tussen roze en zwart: http://www.prettypolish.nl/nail-art/liquid-latex-nail-art-tape.html
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Goed antwoord, ook ik denk dat dit bedoeld wordt, het plussen lukt nog niet.
HeerVoldemort
8 jaar geleden
He! Dat is handig spul! Ik kende het niet. Loop altijd te knoeien met wattenstaafjes of een remover pen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dankje wel ^,^
Ik heb het ook wel een x in het groen gezien, maar de kleur maakt mij niet zoveel uit. Hartstikke bedankt !