Wat zijn deze rode vlekken in mijn gezicht?

Sinds oktober heb ik deze mysterieuze rode vlekken in mijn gezicht, vlak naast mijn wenkbrauw en op me voorhoofd. Het is ontstaan na gebruik van BB cream, maar nu nog steeds niet weg. Wat is het en wat valt er aan te doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lijkt op een spinnetje:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/83269-spider-naevusspinnekop-rood-spinnetje-op-huid-verwijderen.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lijkt op een spinnetje:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/83269-spider-naevusspinnekop-rood-spinnetje-op-huid-verwijderen.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebruik je misschien nu een andere crème ? Ik heb er weinig verstand van maar misschien dat je huid te weinig zuurstof krijg ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee ik gebruik tegenwoordig helemaal geen creme meer omdat het zo rood is. Ik heb wel BB cream gesmeerd, hierna is het gekomen. Verder heb ik altijd dagcreme gebruikt op basis van paardenmelk.

Antwoorden (1)

Er zit een stofje in je BB cream waar je een beetje overgevoelig voor bent. Probeer een gekleurde dagcreme.